Θυμάστε το σάλο που δημιουργήθηκε με την εταιρεία Lidl στην Αυστρία λόγω της αφαίρεσης των σταυρών από τις εκκλησίες της Σαντορίνης με μοντάζ σε ελληνικά προϊόντα της αλυσίδας; Φαίνεται πως το μοντάζ χρησιμοποιείται, ως πωλησιακή τεχνική κι αλλού...

 

Η δημοσιογράφος Αναστασία Ουζούνη, μόνιμη κάτοικος της περιοχής των Βρυξελλών στο Βέλγιο, προέβη στην παρακάτω ανάρτηση.

 

 

 

 

Η πολυεθνική εταιρεία Nestle και η ελληνική εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ, χρησιμοποιούν ως μέσο διαφημιστικής προώθησης τις εκκλησίες με το χαρακτηριστικό μπλε - άσπρο των κυκλαδίτικων νησιών.

 

Όμως, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, δε διαφαίνονται οι σταυροί των εκκλησίων στο σημείο του τρούλου. 

 

 

 

 

 

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Lidl είχε ζητήσει συγγνώμη μέσω του αυστριακού λογαριασμού της αλυσίδας στο Facebook με ανάρτηση όπου συγκεκριμένα δήλωναν "Σαφώς και πρόκειται περί λάθους. Λυπούμαστε γι αυτό. Αντιλαμβανόμαστε το θυμό σας και σας ζητούμε συγγνώμη". 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a comment

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.