Ήταν δίκαιο... και έγινε πράξη ήταν το μότο του Αλέξη Τσίπρα στην ΔΕΘ. Μέτρησα πάνω από δέκα φορές τη συγκεκριμένη ατάκα να βγαίνει με περισσή χαρά από τα χείλη του πρωθυπουργού μας.

 

Μάλιστα τότε είχα σκεφτεί πως θα ήταν εξαιρετικό μότο σε προεκλογικό σποτάκι γιατι είναι εύηχο και μένει στον τηλεθεατή.Αλλά μιας και τα σενάρια περί εκλογών είναι ακόμη μακριά, διότι εκλογές πριν το καλοκαίρι του 2018 δεν προβλέπονται, στο στρατηγικό επιτελείο του κυρίου Τσίπρα σκέφτηκαν μια τέτοια ατάκα να μην την αφήσουν ανεκμετάλλευτη.

 

Στο νέο λοιπόν σποτ ο κύριος Τσίπρας εμφανίζεται να υπογραφεί χαμογελαστός με την mont blanc του, το διάταγμα περί κοινωνικού μερίσματος.

 

Και πραγματικά το συγκεκριμένο σποτάκι θα μπορούσε να είναι extra full προπαγανδιστικό, σαν τα αείμνηστα προεκλογικά σποτάκια του 2014, Αλλά τελικά αυτό κλείνει περισσότερο στο να προσβάλει την αξιοπρέπεια του καθηγμαμένου πολίτη της μεσαίας τάξης.

 

Σύμφωνα με το σενάριο, η κυβέρνηση τα "πηρε" από τους πλούσιους που καπνίζουν κάτι τεράστια πουρα, πίσω από ακριβά γραφεία και κλειστές πόρτες και τα έδωσε στα φτωχά πλην τίμια γεροντάκια που μετράνε τα φραγκοδίφραγκα για να αγοράσουν  μια πάστα ή ένα καρβέλι ψωμί. Αλλά αλήθεια σε ποια χώρα συμβαίνει αυτό, γιατί στην Ελλάδα σίγουρα δεν συμβαίνει .

 

Η αλήθεια βέβαια, η οποία επαληθεύεται και από μέλη της κυβέρνησης, είναι ότι το συμπαθέστατο κατά τα άλλα κοινωνικό μέρισμα, προήλθε από την υπερφορολόγηση αυτών που έχουν λίγα ή και σε άλλες περιπτώσεις αυτών που έχουν ακόμη λιγότερα.

 

Κοινώς τα έσοδα στα ταμεία του ελληνικού κράτους, προήλθαν από το στύψιμο της μεσαίας τάξης. Από την άλλη η κυρία Φωτίου προσδιορίζει τη μεσαία τάξη με ετήσιο εισόδημα γύρω στα 7500 ευρώ. Τώρα μεταξύ μας με 7500 ευρώ όχι Τζόνι μπλακ δεν μπορεις να πιείς και πούρα να καπνίσεις, αλλά οριακά σου φτάνουν για τσίχλες από το περίπτερο .

 

Μάλλον στο Μέγαρο Μαξίμου θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν για έναν σοβαρό διαφημιστή ή τουλάχιστον τα στελέχη του να συνεννοούνται πριν πουν κάτι, ώστε να μην εκτίθενται κατά αυτόν τον τρόπο.

 

Θα μπορούσαμε τελικά να πούμε, ότι η κυβέρνηση αυτοτρολλαρεται με αυτό το διαφημιστικό σποτ και δείχνει άλλη μια φορά την αδυναμία της, στο να κάνει το δίκαιο πράξη.

Leave a comment

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.